Kampanie AdWords
Czym tak naprawdę są Kampanie AdWords?
Kampanie Google AdWords są płatnymi reklamami.
Użytkownicy wyszukiwarki używają słów kluczowych (lub haseł), aby wyszukać konkretne towary lub usługi. Jeśli słowa kluczowe lub frazy są zbieżne z tym czym są zainteresowani Twoi klienci - pojawi się Twoja płatna reklama. Może się ona znaleźć obok lub nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Po kliknięciu w reklamę, internauta przejdzie do Twojej witryny, aby zapoznać się z ofertą i zrobić zakupy.
Aby prowadzić skuteczne Kampanie AdWords, pamiętaj o kilku wskazówkach.
Cel kampanii
Celem Kampanii AdWords może być wzrost sprzedaży lub budowanie świadomości marki. Upewnij się, że Twój cel jest jasno zdefiniowany i wiesz, jak zmierzyć rezultaty.
Klient docelowy
Dokładnie określ Twojego Klienta docelowego. Twoje reklamy będą przyciągać uwagę odbiorców. Jeśli dobrze zidentyfikujesz Klienta, chętniej skorzysta z Twojej oferty.
Dokładność reklam
Słowa kluczowe muszą pasować do Twojej oferty i treści strony www. Tylko taka reklama będzie wyświetlana w odpowiednich wynikach wyszukiwania i ma szansę na realizację założonych celów.
Słowa kluczowe
Powinieneś używać wykluczających słów kluczowych. Reklamy powinny wyświetlać się klientom, którzy rzeczywiście zainteresowani są Twoim towarem lub usługą. Generujesz lepszy, prowadzisz swoich odbiorców, poprawiasz wynik jakości kampanii AdWords.
Kierowanie reklam
Jest kilka strategii kierowania reklam korzystając ze słów kluczowych: dokładne dopasowanie, dopasowanie do wyrażenia oraz szerokie dopasowanie. Dzięki temu, Twoja kampania będzie właściwie zorganizowana.
Zaplanowanie właściwej kampanii AdWords, może sprawić trochę kłopotów. Chętnie doradzimy, jak stworzyć właściwą kampanię. Ustalimy budżet na reklamę, zaprojektujemy dobrze skonstruowaną reklamę i uruchomimy na określony czas. W ten sposób Twoi Klienci rzeczywiście będą zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Jeśli już dręczą Cię pytania ...i wolisz porozmawiać niż czytać informacje na stronie, skontaktuj się z nami
A ile kosztuje promocja za pomocą Kampanii AdWords?
Koszty Kampanii Google AdWords zależą od przyjętej strategii.
Dwie strategie kosztowe dla Kampani AdWords.
płatność za kliknięcie
Stała cena za każde kliknięcie w reklamę i przeniesienie internauty na Twoja stronę www. Stąd już mały krok do konwersji na akcję: wypełnienie formularza czy złożenie zamówienia na towar lub usługę.
efektywność kampanii
Zarządzanie kampanią dla uzyskania jak najlepszych wyników i konwersji. Zarządzanie dla uzyskania efektywnych wyników kosztowych, minimalizacji kosztu kliknięcia i maksymalizacji liczby kliknięć.